WRAP UP - srpen + září 2017

Moje čtení se poslední dobou celkem zhoršilo...za srpen jsem přečetla pouze jednu knihu a za září (i když jsem se zlepšila:D) to byly knihy dvě. Takže jsem se rozhodla to spojit! A držte mi palce, ať jsou další měsíce lepší.



SRPEN 

EVERYTHING, EVERYTHING - Nicola Yoon - 4,5/5* 
(recenze: klikni_sem
Tuhle knihu mi půjčila moje milovaná Marťa z instagramu @marta_a_knihy a z blogu http://kniznizivot.blogspot.cz/ A teď si asi říkáte...jak jsi mohla o prázdinách přečíst jen JEDNU KNIHU? Jednoduše. Neměla jsem čas a taky se mě Reading slump držel zuby nehty. A i když to možná zní divně, víc mě baví číst v angličtině a tak knihám v ní prostě dám pokaždé přednost. Mám doma ještě dvě, tak snad mi pomohou krizi překonat.
Everything, Everything je úžasná kniha na léto. Má všechny aspekty, které jsem od ní očekávala. Je čtivá, zábavná, ke konci i napínavá. Angličtina je v ní fakt jedoduchá, takže doporučuju i úplným začátečníkům!






ZÁŘÍ 

REBEL OF THE SANDS - Alwyn Hamilton - 5/5* 
(recenze: klikni_sem  ) 
Jsem na sebe pyšná...moje už sedmá přečtená kniha v angličtině za tento rok! Mám challenge jich přečíst deset, tak snad se mi to do konce prosince podaří. Už mi cuká ruka, jak moc mám chuť si objednat druhý díl! Tato série je totiž na našich e-shopech (megaknihy, knižní klub,..) strašně levná. Druhý díl má skoro 600 stran a stojí průměrně 150 Kč. Chápete to? Nevím, čím to je, ale nijak extra mi to nevadí. Aspoň ušetřím:D Pokud si chcete Rebel of the Sands přečíst a ušetřit, kupte si určitě originál. Ale jestliže jste dosud anglicky nečetli a nebo jste se prokousali pouze YA, bude vám dělat trošku potíže. Je to fantasy, takže se budete ocitat v úplně novém prostředí. Ale když jsem to zvládla já, tak vy určitě taky. A za přečtení rozhodně stojí!




TEN, KDO STOJÍ V KOUTĚ - Stephen Chbosky - 5/5* 
(recenze: klikni_sem  ) 
Když už se blížil konec září a mě došlo, že mám zase pouze jednu přečtenou knihu, trochu jsem se vyděsila. Mám totiž ještě spoustu rozečtených knih a chtěla jsem je dokončit. Bohužel se mi to podařilo pouze u Toho, kdo stojí v koutě, jelikož je to malinká a krátká kniha. Dočetla jsem ji během svého readathonu, který trval asi tak pět hodin. Knihu jsem měla půjčenou od kamarádky, ale líbila se mi tak moc, že si ji mám v plánu pořídit. Ale rozhodla jsem se, že když už ji chci mít doma, tak v originále. Podle mě pak příběhu zůstane větší kouzlo.



Moc děkuji za pozornost a uvidíme se u příštího (snad většího) přečtena!<3 

Komentáře

  1. Skvělý článek 😄 ale docela mě mrzí, že jsem na tvůj blog nezabrouzdala už dávno 😊❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já jsem tím tvým taky překvapená😄❤️

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto