RECENZE - Knihovna duší

Autor: Ransom Riggs
Hodnocení: 5*/5*
Žánr: YA/fantasy
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 493
(JEDNÁ SE O TŘETÍ DÍL SÉRIE! Pokud jste předešlé díly nečetli, nečtěte tuto recenzi:) ) 

O ČEM PŘÍBĚH JE: 
Jacob, Emma a pes Addison se vydávají na záchranu svých přátel. S pomocí ošklivého lodníka se dostanou do Ďáblova akru, nejděsivější smyčky plné vyvrhelů a trestanců. I když má Addison dokonalý čich, najít podivné děti bude těžší, než si mysleli.

HODNOCENÍ: 
Vůbec nevím, jak mám tuto recenzi začít. To, že jsem knihu ohodnotila plným počtem je docela zázrak. Jak si možná pamatujete, měla jsem ji v TBR na květen a ejhle, přečetla jsem ji v červnu. Nechápu, co mi přeletělo přes nos, že jsem knihu stále odkládala.
Po dlouhém přemýšlení jsem zjistila, že je tento díl můj asi nejoblíbenější. Autor mě přesvědčil, že dokáže skloubit akční scény, od kterých se nemůžete odtrhnout s úžasnými popisy okolí. Ransom vylíčil Ďáblův akr velmi ošklivě, ale já si ho zamilovala stejně, jako všechny ostatní smyčky. Občas jsem se přistihla, jak se usmívám nad blahem, které ve mně tato kniha vyvolává.
Kromě postav, co už známe, se tu setkáme i s novými a o dost podivnějšími. Musím říct, že jsem často žasla nad autorovou fantazií. Jak to dokázal? Ale nebudu lhát, občas mě vytáčel ten vztah Jacoba s Emmou...já jim to prostě moc nepřeju a Jakeovy řeči, jak moc Emmu miluje mi zas tak moc nesedly.
Děj mě naprosto uchvátil. Nejen, že jsem se ani jednou nepozastavila nad tím, že by nějaká část byla nudná, ale já si dokonce ani nepotřebovala dávat pauzu, jak to obvykle dělám. Znáte to, všeho moc škodí. U Sirotčince to ale neplatí. Dobře, konec byl trochu klišoidně šťastný, ale já si u něj poplakala a usmívala se zároveň. Pro mě je Knihovna duší něco, co se mi zavrtalo do duše a pravděpodobně nebude chtít pustit.
Zkráceně; už jen za tenhle díl si stojí přečíst předchozí dva. Série se díl od dílu zlepšuje a při zpětném pohledu zjišťuji, že ten první díl stál za starou bačkoru. Letos vyšla u Joty povídková kniha s názvem Povídky Podivných, na kterou se v nejbližší době chystám. Je to opravdu krásná knížka a já se vsadím, že ji budu milovat, jako celou tuhle sérii!


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto