ROZEČTENO - srpen 2017

Jsem tu opět s novou rubrikou. Vznikla z jednoho a prostého důvodu - za srpen jsem přečetla pouze jednu knihu (recenze: ZDE ). Přišlo mi tedy zbytečné dělat WRAP UP, protože všechno o knize se můžete dozvědět v recenzi. A protože nechci porušit dlouhověkou tradici, dělám tento článek jako náhradu za to chabé přečteno. Sice jsem v srpnu nic moc nedočetla, ale docela dost jsem toho rozečetla.




1.VŠECHNY MALÉ ZÁZRAKY - Jennifer Niven - rereading 
Před asi dvěma týdny jsem úplně propadla psaní recenzí. Neskutečně mě to bavilo, ale bohužel mi to celé zkazil reading slump. Knihu Všechny malé zázraky jsem četla již minulý rok a moc se mi líbila. Bláhově jsem si myslela, že mi pomůže moji krizi překonat, jenže bohužel neuspěla. Ale snad na ni tu recenzi ještě letos udělám.
133/344





2.ACH, TY ČEŠKY! - Mariosz Surozs 
Tuto knihu jsem dostala na recenzi od Mladé fronty, za což jsem jim moc vděčná. Obecně miluju
biografie a zde mám sepsány osudy několika nečekaně českých žen. Rozečetla jsem ji ve vaně, ale protože jsem byla brzy vyhozena, chytá mi teď na poličce prach.
26/279




3.ŠKOLA DOBRA A ZLA - Soman Chainani 
Asi bych se k ní nikdy nedostala, kdyby ji neprodávala moje milovaná @girl_in_books za pouhých 130,- Pustila jsem se do ní hned ten den, jak jsem se vrátila z desetidenní o tábora. Co víc říct...bavila mě a asi bych ji i brzy dočetla, ale to by se nemohla objevit výše zmiňovaná Marťa a další kniha, které jsem dala přednost.
170/410





4.HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHER'S STONE - J.K.Rowling 
Nedávno jsem si pořídila toto nádherné vydání vytvořené speciálně pro 20.výročí vydání Kamene Mudrců. Kdo to nevíte (což asi nikdo z vás nebude), vydaly se čtyři verze, podle každé ze čtyř bradavických kolejí. Obsahují různé informace o dané koleji a také o výjmečných studentech, kteří danou kolej obývali. Zkrátka krása! Mám nebelvírskou verzi, protože do nebelvíru patřím. Momentálně tuto nádheru čtu a je to opravdu skvělá odpočinková kniha, protože to stejně celé znám nazpaměť, takže nemusím moc dávat pozor.
50/333 - to se ale brzy změní! 






A protože tu toho máme málo, ukážu vám ještě chudinky, které chytají prach mnohem déle. (A to nepočítám ty ubožáky, které mám stažené v PDF...)

1.JAKO ZABÍT PTÁČKA - Harper Lee 
Klasika všech klasik a já ji mám stále na poličce. Dost se stydím. Když jsme s dědou uklízeli jeho knihovnu, nadšeně jsem ji popadla a od dědy si ji půjčila. To jsem bohužel ještě nevěděla, že mám problém se starými knihami. Miluju, když je na knize vidět, že ji někdo četl, ale tahle má stránky tak žluté, že to vypadá, jakoby ležela v kompostu.
20/300 

2.MY DĚTI ZE STANICE ZOO - Christiane F. - rereading 
Moje milovaná kniha. Čtu ji průběžně celý rok, vždy si na ni najdu čas tehdy, kdy je mi opravdu na nic. Tenhle rok jsem se neměla zas tak špatně, takže není divu, že nejsem ani ve třetině knihy. Nijak se s jejím dočítáním nehoním, však na ni jednou řada přijde.
87/287 

3.JARO REBELŮ - Morgan Rhodes 
Druhý díl ke knize Soumrak Království na mě čeká taky pěkně dlouho. První díl byl takový nemastný, neslaný, ale stál 150,- a tak jsem do něj šla. To samé se opakovalo i u této knihy. Snad už si na ni konečně najdu čas, protože se to začíná dost rozjíždět!
28/410 





4.FROSTBLOOD - Elly Blake 
Bláhově jsem si myslela, že stihnu knihu přečíst ještě než vyjde i u nás. No...můžete si ji už kupovat v knihkupectvích a já jsem teprve v šesté kapitole. Snad se k ní ale brzy dostanu, ať vám můžu sdělit svůj názor. Zatím se celkem bavím, je to opravdu zvláštní fantasy.
58/371 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto