TOP 5 | TBR na léto

Ahoj všichni! Rozhodla jsem se vám ukázat, co se chystám číst v létě. Před chci říct, abyste tu nečekali samé YA, jelikož se toto léto chci věnovat spíš něčemu jinému:D Sami uvidíte!






1.HARRY POTTER - J.K.Rowling 
Stydím se.....ještě jsem v životě nečetla celou sérii Harryho Pottera. Jenže díky mé milované babičce jsem nedávno obdržela box všech sedmi dílů! Asi si dokážete představit mou radost. Takže když mám doma celou sérii a první dva díly naprosto zbožňuji, mým cílem na léto je přečíst jich všech sedm. Nemělo by to být zas tak těžké, protože už teď jsem za půlkou třetího dílu a to je teprve konec června.



2.JISKRA V POPELU - Sabaa Tahir 
Prvnî kniha ze seznamu mého letního rereading listu. V září by měl vyjít druhý díl (jestli to posunou, tak mi hrábne) a já si chci trochu osvěžit děj a postavy, jelikož jsem ke svému zděšení zjistila, že už si to moc nepamatuju. Vím ale, že jsem minulý rok byla z Jiskry opravdu nadšená a docela dost dobře vím, že si čtení užiju!



3.IF I STAY - Gayle Forman 
Druhá kniha na seznamu mého rereading listu. Tohle YA dílo bylo mou první přečtenou knihou v angličtině. Četla jsem ji čtyři měsíce a tak se chci přesvědčit, že jsem se od té doby alespoň trochu se čtením v Aj zlepšila.
(chtěla bych si taky objednat pár titulů z bookdepository, takže jestli máte nějaké zkušenosti, napište mi prosím do komentářů nebo na instagram)



4.FROSTBLOOD - Elly Blake 
Další kniha v angličtině. Začala jsem ji číst na začátku června, ale ten děj mi přijde hrozně hloupý a občas se i směju nad tím, jak je to absurdní. Každopádně ji chci přečíst, jelikož si chci zlepšit čtení v Aj a navíc u nás ještě nevyšla, takže bych ji ráda zrecenzovala dříve než spousta dalších blogerů.



5.POSLEDNÍ HVĚZDA - Rick Yancey 
Minulý rok o prázdninách jsem přečetla knihu Pátá vlna a z nostalgie bych sérii ráda dokončila zase právě o prázdninách. Fotku tu nemám, jelikož jsem knihu ještě nekoupila, protože jsem momentálně na mizině. Je to jen takové mlhavé přání. Je docela dobře možné, že se knihy dočkám opět až o Vánocích. Zatím jsem vždy totiž dala přednost koupi jiným knihám. 


Ale nemyslete si, že toto budou jediné tituly, které budu mít ve WRAP UPu. Mám doma spoustu tipického letního čtení, které si určitě neodepřu. Chystám další TOP 5 právě s mými typy na letní čtení, takže se máte na co těšit! 

Komentáře

  1. Hezké čtecí plány, drží palce, ať vyjdou. Harryho ale opravdu slupneš jako malinu, to je prostě srdcovka, od které se nejde odtrhnout. Přeji příjemné čtení a krásné letní dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem z toho docela smutná, že to čtu tak rychle...jenže ono to prostě jinak nejde. Děkuju a užij si léto a krásné počasí!:)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti