HAUL - červenec 2017

Zdravím! Rozhodla jsem se vám ukázat, co jsem si koupila/dostala v červenci (i když ještě není u konce), jelikož teď skoro nevydávám žádné články a chci to napravit. Normálně by vycházely recenze, jenže se plně věnuji Harrymu Potterovi a přijde mi zbytečné k němu recenzi psát. Kdo by četl pořád dokola, jak moc skvělé to je?
Vrhneme se na to!



1.MLADÁ FRONTA 
V červnu jsem si domluvila novou spolupráci, a to s Mladou Frontou! Obdržela jsem od nich dva recenzní výtisky. Na knihu (je to vlastně komiks) Vincent jsem už sepsala recenzi: Vincent-recenze takže pokud vás víc zajímá tento grafický román o slavném umělci, můžete si přečíst můj názor. Jako druhou knihu jsem dostala biografický román Ach, ty Češky! od polského autora Mariusze Surozse. Funguje to tak, že autor díky osudům osmi českých žen vypráví naše dějiny (myslím tím události minulého století). Miluju biografie a zde jich mám osm v jednom svazku! Pokusím se to přečíst co nejdříve, abych vám mohla dát vědět, jestli se mi líbila.



2.LEVNÉ KNIHY 
Určitě znáte Marťu z bookstagramu @girl_in_books a z blogu http://kniznizivot.blogspot.cz/ Nedávno jsem za ní přijela do Olomouce a zavítaly jsme společně do Levných knih. Možná vám to bude připadat zvláštní, ale já nikdy v levných knihách nebyla. Tady u nás ve městě nic takového nemáme a já jsem možná ráda...utratila bych tam všechny svoje peníze.
Odnesla jsem si tři krásky, ke kterým se snad brzy dostanu. Jako první tu mám knihu Řekni vlkům, že jsem doma. Slyšela jsem o ní už dříve a navíc stála pouhých 19 Kč. Jsem z ní trochu nervózní, protože mám strach, že se mi nebude líbit. Ale za zkoušku nic nedáte. Dále jsem si vzala Krysaře, kterého budu mít pravděpodobně na své povinné četbě k maturitě. Tato tenounká a malinká knížečka tam přece nemohla zůstat! A nakonec jsem sáhla po povídkách od Edgara Allana Poea. Vždycky mě zajímal autorův styl psaní, navíc to podle mě bude super čtení na Halloween (neslavím ho, ale nějakou atmosféru přece jen vždycky vytvořím).

Řekni vlkům, že jsem doma - 19 Kč 
Krysař - 59 Kč 
Jáma a kyvadlo - 69 Kč




3.ANGLICKÉ KNIHY 
Nakonec tu máme mé tři anglické úlovky. Hned na začátku měsíce jsem si z databáze knih objednala od jedné slečny knihu Splintered (v češtině to můžete znát jako Šepotání od nakladatelství cooboo). Momentálně jsem někde před půlkou a doufám, že to stihnu do konce července dočíst a napsat recenzi. Poté jsem na instagramu @myself_with_books zpozorovala, že prodává některé knihy. Jelikož jsem si chtěla Rebel of the sands dlouho přečíst, rozhodla jsem se ji od Nikči odkoupit. Mám trochu strach, že na mě bude moc těžká, ale té ceně se nedalo odolat. Nakonec tu mám titul, který pravděpodobně nikdo nebudete znát. Já jej taky neznala. Dostala jsem ji od sestřenky, která byla na jaře v Anglii. Co jsem tak pochopila z anotace, tak je kniha The Ant Colony taková letní slaďárna. Angličtina uvnitř je opravdu jednoduchá, tak uvidíme.

Splintered - 150 Kč (i s poštovným) 
Rebel of the sands - 100 Kč (i s poštovným) 




Moc děkuju za přečtení a snad jsem vás v některých titulech inspirovala!

Komentáře

  1. Skvělý článek!! Já jsem byl v Levných knihách několikrát, ale vyloženě nakupovat jsem tam byl jen jednou, no a to jsem si za asi 250,- kč odnesl pět knih, navilc samé krásky, takže tam zase plánuji zajít :D. Šepotání mám za sebou a líbilo se mi, i když by se tam dalo ještě pár věcí vychytat, no a Poušť v plamenech mám doma a chystám se na ni ;). Jinak moc moc gratuluju k nové spolupráci!! Moc si to zasloužíš <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! Já měla plnej košík, ale nakonec jsem to zredukovala jen na tři knížky. Uklidňuju se tím, že dvě z toho jsou v podstatě klasiky, takže to byly dobře utracené peníze:D S tím Šepotáním pomalu postupuju a zatím se mi to líbí. A ta Poušť v plamenech.....no asi bude nutný mít u sebe překladač:D Ještě jednou moc děkuju, tvoje komentáře mi vždycky zvednou náladu <3

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto