WRAP UP - červen 2017

Ahoj všichni! Jsem tu s Přečtenem za měsíc červen, ve kterém jsem toho přečetla o trochu míň, než v těch předchozích. Je mi to ale absolutně jedno, jelikož si stojím za tím, že když mám příležitost něco prožít, tak to kvůli nějaké blbé (promiňte lásky) knize neodmítnu:D
A teď jsem si všimla, že mi na obrázku chybí Dívka ve vlaku...potlesk pro mě prosím.



1.KNIHOVNA DUŠÍ - Ransom a Riggs 
(recenze: zde  )
Ve zkratce; úžasná kniha. Mluvila jsem o ní v hned několika článcích, takže už jí jistě máte plné zuby. Stojím si za tím, že je tento díl (poslední) nejlepší ze série a stojí to za to se k němu prokousat! Možná vás z počátku odradí tloušťka. Kniha má skoro pět set stránek, ale je plná fotek (jak už jsme zvyklí z předchozích dvou dílů). Doufám, že bude Ransom psát dál, i když pochybuju, že by Sirotčinec dokázalo něco od něj překonat.

2.ELEANOR A PARK - Rainbow Rowell 
(recenze: zde )
Jelikož jsem měla na začátku června menší krizi, potřebovala jsem něco, o čem jsem věděla, že mě bude bavit. Sáhla jsem proto pro knihu Eleanor a Park, kterou jsem poprvé četla někdy v zimě 2015. Od té doby jsem skoro všechno pozapomněla, a tak bylo příjemné to znova oživit. V tu chvíli to bylo něco, co jsem opravdu potřebovala, takže proto dostala o trochu vyšší hodnocení, než po prvním přečtení. Postavy super, prostředí taky. Zkrátka ideální letní čtení!

3.DÍVKA VE VLAKU - Paula Hawkins 
(recenze: zde )
Začala jsem ji číst už v květnu, ale musela jsem ji odložít. Dočetla jsem do půlky, kde jsem přestala, protože mě to jednoduše vůbec nebavilo. Nejlepší kniha roku 2015?! To jo. Když jsem po ní podruhé sáhla, už jsem ji ale dočetla. Byla jsem zrovna celý den doma a nudila se. Musím říct, že jsem tu zápletku odhalila už někdy v půlce knihy, ale doufala jsem, že to třeba bude jinak a nastane ten wow efekt. No...bohužel.
Nedávno jsem viděla i film, který se mi teda líbil víc. I když se neodehrává v Londýně, mělo to nějakou atmosféru. Film byl knize dost věrný a já se u něj bála, což v knize nehrozilo. U mně je kniha ztráta času, jelikož teď vím, že by mi film úplně stačil.

4.HARRY POTTER A KÁMEN MUDRCŮ - J.K.Rowling 
(recenzi jsem nedělala) 
Jelikož se tento měsíc konalo výročí 20 let od vydání Harryho Pottera, rozhodla jsem se si znovu přečíst první dva díly, které jsem měla v ilustrovaném vydání. Bylo to tedy již po třetí, co jsem Kámen mudrců četla. Jim Kay je podle mého úžasně talentovaný umělec a jsem moc šťastná, že je právě Harry Potter poctěn jeho ilustracemi. S recenzí jsem se ani nenamáhala, jelikož kdo by stál číst hodnocení něčeho, o čem všichni ví, jak je to skvělé. A Kamenem mudrců to neskončilo...

5.HARRY POTTER A TAJEMNÁ KOMNATA - J.K.Rowling 
(recenzi jsem opět nedělala)
I druhé ilustrované vydání jsem zhltla jako malinu. Bylo krásné vrátit se zase do toho světa, který mě tak moc baví. Už se hrozně moc těším na říjen. Měl by totiž vyjít třetí díl v té nádherné ilustrované edici! Obálka je už zveřejněna (mluvím o tom v článku: tady )
V tomhle díle je sice obrázků míň, ale za to jsou podle mě mnohem lepší!

6.HARRY POTTER A VĚZEŇ Z AZKABANU - J.K.Rowling 
(recenzi jsem zase nedělala)
Moje milovaná sponzorka babička mi v polovině června koupila box, ve kterém jsou všechny díly Harryho Pottera!!! Myslela jsem, že umřu štěstím. Mohla jsem tedy rovnou začít číst Vězně z Azkabanu, na kterého jsem se vůbec netěšila. Film mě vůbec nebavil a když jsem se to pokoušela číst v PDF (dobře...ukradla jsem to, ale pssst), tak jsem to nedočetla. Jenže šeredně jsem se zmýlila. Tenhle díl byl pro mě úplně jinačí, než předchozí dva. Přišel mi takový...temný?:D
Rozhodně mě moc bavil a těším se na ilustrovanou verzi!

7.HARRY POTTER A OHNIVÝ POHÁR - J.K.Rowling 
(recenzi jsem zas a znova neudělala)
Tento díl je první, který jsem kdy poprvé celý přečetla najednou (no fajn.., četla jsem prvních pár stran na netu v angličtině, ale to se nepočítá!!). Překvapilo mě, jak moc se od knihy liší film. Několik postav úplně vynechal a nebo se tam jen koutkem mihnuli. Proto mi kniha přijde mnohem mnohem lepší. Snáz se vnoříte do děje a ti, kteří viděli jen film neví, o co přicházejí!
O prázdninách chci celou sérii dočíst, i když mě štve, že to hltám tak rychle...


A co jste v červnu četli vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto