WRAP UP - květen 2017

Ahoj! Za tento měsíc jsem přečetla 6 knih, což je takový můj průměr. A povšimněte si, že mi to pěkně barevně ladí:D

1.451 stupňů Fahrenheita - Ray Bradbury - 4,5*/5* 
(recenze: zde )
Tuhle knihu jste mohli vidět v mém TBR. Rozhodla jsem se, že když je to poslední kniha z letošní povinné četby, takže jí dám šanci. Rozhodně mě překvapila a trochu mě přesvědčila, že klasika přece jenom není tak nudná, jak se třeba může zdát.

2.Divoká píseň - Victoria Schwab - 3,3*/5* 
(recenze: zde)
Jako předchozí dílo, i Divokou píseň jsem měla v TBR. Musím říct, že mě opravdu zklamala. Čekala jsem akční a temnou urban fantasy, ale dočkala jsem se jen hrozné hlavní hrdinky a převelice pomalého rozjezdu.

3.Probuzení Simona Spiera - Becky Albertalli  - 4,9*/5* 
(recenze: zde )
Simon pro mě byl překvapením měsíce. Nejen, že jsem si zamilovala hlavního hrdinu, ale i všechny okolo. Prostředí, děj, zápletka...to všechno jsem shledala za skvělé. Za mě úžasná oddechovka na vypnutí od starostí.

4.Deník malého poseroutky: Všechna sláva - Jeff Kinney - 4,5*/5* 
(recenzi jsem nedělala, knihu jsem četla jen jako oddechovku)
Možná je to tím, že jsem starší a starší, ale přijde mi, že autor z Grega udělal o dost menšího kluka, než v ostatních dílech. Samozřejmě jsem se zasmála a kniha byla přečtená jedna dva, jenže mi tam pořád něco scházelo. Snad to příště bude lepší.

5.13 reasons why - Jay Asher - 4*/5* 
(recenze: zde)
Seriál je teď hodně populární a tak jsem se rozhodla, že si přečtu knihu a potom na něj kouknu taky. Ve zkratce: líbilo, zabavilo, ale na pět hvězd to jednoduše nemá. První díl seriálu mě hodně zklamal, takže pro mě je rozhodně kniha vítězem!

6.Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas - 4,5*/5*
(recenze: zde )
Tuhle knihu jsem dostala na recenzi od https://www.megaknihy.cz/ , za což jim hrozně moc děkuji! Ze začátku byla docela pomalá, ale druhá půlka už stojí za to. Postavy i prostředí jsem si okamžitě zamilovala a už mi cuká ruka, jak si moc chci koupit druhý díl.





Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto