TOP 5 | mnou očekávané knihy

Ahoj! Za tenhle rok se stihlo vydat už spousta zajímavých knížek, ale já vám dnes představím ty, které ještě vydány nebyly a já se na ně neskutečně těším!



1.Harry Potter a vězeň z Azkabanu-ilustrovaná verze - J.K.Rowling, Jim Kay
(pravděpodobně říjen 2017)
Ta obálka? PANEBOŽE! To je tak strašně krásné! Těším se na ty nové obrázky. Za tohle Jima Kaye opravdu obdivuju. Ten chlap má takovej talent! Jestli ještě žádnou z ilustrovaných verzí nevlastníte, musíte to napravit! Nebo alespoň prolistovat v knihkupectví.



2.Plamen v temnotě - Sabaa Tahir 
(konec září 2017)
Druhý díl knihy Jiskra v popelu má také krásnou obálku, ale dám sem tu originální, protože se mi ta česká nedaří nikde najít. Každopádmě se opravdu těším, protože první díl byl skvělý a dala jsem mu 5*/5*. Slyšela jsem, že by snad měl být i film, což je naprostá paráda! Kdo by nechtěl celý příběh prožít znova na obrazovce?



3.Gemina - Amie Kaufman, Jay Kristoff 
(pravděpodobně léto 2017)
Ačkoliv se mi Illuminae zas tak nelíbilo, Geminu plánuju přečíst. V knize budou totiž odlišní hlavní hrdinové a tak by mi mohli lépe sednout. Obálka je zase úplně úžasná, to snad ani nebudu opakovat.





4.Dreams of gods and monsters - Laini Taylor
(pravděpodobně srpen 2017)
Třetí a závěrečný díl série Dcera kostí a dýmu je naplánovaný na srpen. Dlouho se myslelo, že vůbec nedovyjde, takže je tahle změna vítaná. Zase; první díl se mi moc nelíbil, ale nemám ráda nedokončené série a jsem zvědavá na konec!



5.Temný duet - Victoria Schwab
(podzim 2017)
Nedávno jsem přečetla první díl z této duologie (Divoká píseň - recenze na blogu). Bohužel se mi zase nelíbil, ale já se na ten druhý opravdu upřímně těším! Snad se autorka rozběhne a bude to opravdová pecka!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto