RECENZE - Probuzení Simona Spiera

Autor: Becky Albertalli
Hodnocení: 4,9*/5*
Žánr: YA
(kniha je autorčina prvotina)

O ČEM PŘÍBĚH JE: 
Simon je gay, ale nikdo to neví. Tedy kromě záhadného Bluea, se kterým si Simon dopisuje přes maily. Pomalu, ale jistě se do něj Simon začne zamilovávat. Všechno to ale zkazí spolužák, který na jejich korespondenci přijde a začne s ní Simona vydírat. V ohrožení není jen to, že se Simonův život dočista změní, ale i jeho vztah s Bluem.

HODNOCENÍ: 
Nebudu lhát, ze začátku mi Simon nebyl vůbec sympatický a moc jsem ho nechápala. V pokračování mě donutilo to, že jsem se prostě musela dozvědět, kdo je ten záhadný Blue. A tak jsem četla a četla a najednou jsem tomu propadla. Všechny postavy mi přišly krásně vymyšlené (Až tedy na Nicka, kterého jsem skoro nepoznala, a to je to nejlepší kamarád hlavního hrdiny.) a dokázala jsem s nimi soucítit a chápat je. Také jsem se vyžívala v nesnášení zmíněného spolužáka. Blbeček no.
Obálka se mi líbí úplně stejně, jako příběh a podle mě se k němu docela hodí. Autorka mě přesvědčila, že umí psát a rozhodně si plánuju přečíst i její novou knihu, která nedávno vyšla v originále.



DALŠÍ KNIHY AUTORKY: 
The Upside of Unrequited - Vyšlo letos v dubnu v originále. Zatím se nikde neobjevilo, že by se chystal překlad, ale myslím, že by to u nás mohlo vyjít příští rok.

Komentáře

  1. Simona jsem přečetla pár dnů zpátky. Zpočátku jsem ho taky moc nechápala, ale později jsem si ho oblíbila a bavilo mě číst jeho příběh.
    Jen se zeptám, očekávala jsi, jak to skončí? Já jsem někdy uprostřed knihy začala více vnímat souvislosti a některé postavy a vlastně jsem přišla na to, kdo je Blue :D A jakmile autorka odhalila, kdo to tedy je, jen jsem se usmívala...
    Fajn recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec, toho Bluea jsem prostě neodhalila:D a moc děkuju, i když je už stará a přijde mi docela neobsáhlá:D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

WRAP UP - srpen + září 2017

TOP 5 | knihy + interpreti

TOP 5 | TBR na léto